Even voorstellen
Persoonlijke aanpak
Secretaresse, office manager, marketing assistent, duizendpoot, appointment setter, het is maar net hoe je het beestje een naam geeft. De uitdaging voor mij is op efficiënte wijze werk uit handen nemen en hiermee de werkdruk bij anderen verlagen. Zodat u als opdrachtgever zich kunt concentreren op andere zaken.
Mijn achtergrond
Na de MBO plus opleiding Internationaal Directie Assistent in ’s-Hertogenbosch heb ik de HBO opleiding Office Management bij Schoevers in Eindhoven met succes afgerond. Hierna heb ik o.a. gewerkt als:
- Office Assistant in de ICT sector;
- Marketing Secretaresse bij een auto-importeur en vervolgens heb ik ruime ervaring opgedaan als;
- Directiesecretaresse, Marketing & Communicatie bij een hardhoutimporteur.
Momenteel ben ik – naast mijn freelance-activiteiten – ook nog parttime werkzaam als commercieel administratief medewerker in de hardhoutbranche. Ik verzorg met name de inkoopadministratie, ik factureer en neem een deel logistiek voor mijn rekening.
Erica Office Support kan u helpen bij uw administratie, maar ook bij het ontwerpen van advertenties, flyers, kaarten, mailings (al dan niet volgens de bedrijfshuisstijl), eventuele begeleiding bij drukwerk, evenementen organiseren, internetactiveiten etc. etc.
Wilt u persoonlijk kennismaken? Wellicht ziet u in mij een verbindende schakel tussen marketing en sales in de functie van Appointment Setter? Laten we verder praten! Neem contact met me op!
#appointmentsetten #linkingpoint